喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Saturday, June 09, 2007

魔盜王

魔盜王好看嗎? 這次我破例引用他人評論:

人物: 甲, 乙,丙
對話:
甲: 阿丙點樣發脾氣架呢?
乙: 佢最唔鍾意睇戲冇片頭, 所以尋晚睇唔到片頭佢就好mung。我諗住等佢睇到d 得意好笑既場面會開心番冇咁mung 啦, 點知等左好耐都冇wow...... 所以佢mung 左好耐lor!
丙: ......

Johnny Depp 近年咁紅, 真係替佢高興...... 之但係, 唔好再拍第四集好wow...... 我怕你成也魔盜, 敗也魔盜呀!

1 comment:

Anonymous said...

平日我看完戲都不會發表什麼感受或意見,你居然可以將我今早我說的話用來評論魔盗王,厲害!