喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Sunday, June 17, 2007

偏愛冷文字

從5月26日開始,我開始了"一天一回紅樓夢",最大的原因是,想為自己增添一點點內涵和文化素養,更重要的,不能辜負那偉大的學系...... 沒有好好的完整的唸完一遍,畢了業也好似名不正言不順。

已經21天,至今讀了31回,超前呢~ 讀了這些日子,好看是好看,但真的太繁瑣...... 寶玉一天大概要換五六次衣裳,黛玉每隔兩到三頁總要哭幾次。好笑的是,連府上的人也慣了她的習性,不大理她就隨好哭。看了30回,除了襲人和鳳姐,沒一個討好的。

到目前為止,最愛的還是白先勇張愛玲。我還是偏愛冷冷冷冷冷冷冷冷的文字。

4 comments:

Anonymous said...

成日喊...是情緒病呢~

刺蝟大王 said...

的而且確,裡頭所有人都有病.作者話黛玉呢個係"癡病", 真係痴痴地架~

黃金曱甴 said...

Ha,我都想睇紅樓夢......我好憎d人無啦啦多愁善感,我覺得因為太得閒,無病呻吟。

所以,好憎「101次求婚」的女主角,單眼喊﹔同埋,「包青天」內的劉雪華。哼﹗

(sorry, 借blog發氣tim :p)

刺蝟大王 said...

想睇就睇喇, 我覺得好值得睇,而且寫的角色很立體:黛玉雖然煩(真係好很煩果隻)一日喊到黑, 但佢唔會有意無意間好似寶釵咁"老作"害人...... 但俾著我揀,又寧願要個好似寶釵咁既同事,雖然有D 假,但有個咁醒目咁知大體既同事,做野應該好EFFICIENT.

你地捱多幾日啦, 努力呀 : )