喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Sunday, August 12, 2007

Hula Girls

今天和小雪人去看"Hula Girls",很讚! 知道電影的台灣譯名是"扶桑花女孩",港譯名卻是如斯蹺口參手至今仍記不牢。

















字幕出現時,才知道那才貌雙全的女主角是松雪泰子! 天呀,想當年的白鳥麗子!
想當年我還在唸中六的時候,有線電視曾經播放這日劇,極盡誇張爆笑之能事,我也無無聊聊的追過幾集! 除了因為麗子夠誇張低能外,清純俊朗的哲也同樣極為吸引 : )
看Hula Girls 裡的滄桑舞孃,找不到任何蛛絲馬跡...... 完全退卻了當年那傻大姐的模樣。



















更嚇人的是那個像賣魚佬一樣的豐川悅司......
天呀!
就是想當年"聽不到的情話" 裡頭無言的藝術家?
就是昔日大家高呼"o genki deska" 與中山美穗一起情書過豐川悅司?
天呀! 豐川悅司應該是圖左的模樣呀!
你看髮型對人影響多深遠! 不得了,今個星期要恤番個髮先得!!!

2 comments:

黃金曱甴 said...

我都諗唔到佢係豐川悅司...我懷疑之前NOW播了一套一條狗變了個男人的日本片, 就是他...個樣怪怪的...似似都唔同樣咁

係咪高的瘦的唔係青年又唔算太中年唔湯唔水唔靚仔角色全都係豐川悅司?

你還記得一個叫吉田榮作的嗎?唔知佢去左邊...

刺蝟大王 said...

梗係記得! 你問我佢做過邊套戲真係唔記得, 但佢個靚仔樣就絕對記得! 想當年我有本文學精讀用佢張poster 黎包架!!!
我最掛住都係中山美穗, 我覺得佢好靚好靚架! 而家伊東美咲都有少少似, 但都係中山靚d!