喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, August 10, 2007

而家d 女仔真係好惡

睇完蘋果日報今日呢篇新聞,我覺得自己都唔算係好惡o者,哈哈!

呢個姐姐夠變態 : 落大雨淋濕,一定架啦,如果把遮遮唔到自己咪出聲lor,鬼知咩! 仲要鬧番個男朋友,嬲佢點解冇留意下個女朋友有冇俾雨淋...... 大佬呀,落雨就睇路啦,仲要望住你有冇整濕,仆死你呀。

呢個姐姐係咪睇得愛情小說多呢? 覺得男仔無時無刻都要照顧得d 女仔妥妥貼貼,個腦淨係諗住
"第時佢點照顧我"。呢個概念好有問題:點解唔係兩個人互相照顧對方呢? 點解要旨望個男仔照顧女仔呢? 如果行緊果陣,你同個男仔講把遮遮唔到自己,而佢又即刻將把遮遮晒你,不惜自己俾雨淋,咁咪就睇到個男仔有冇誠意lor! 淋完先出聲,根本係等個機會黎鬧人發脾氣,完全唔俾機會人,恐怖!


惡 女 考 驗 粗 心 男 友 兩 人 一 遮 一 把 火
電 影 中 情 侶 雨 中 漫 步 十 分 浪 漫 , 不 過 這 些 詩 情 畫 意 的 場 面 , 在 現 實 生 活 中 可 能 走 樣 , 「 落 大 雨 時 男 朋 友 擔 遮 , 兩 個 人 一 把 遮 , 但 我 濕 一 半 身 ! 」 網 友 「 Little Jas 」 無 奈 濕 身 , 男 友 卻 力 保 不 「 濕 」 , 她 隨 即 質 問 對 方 , 「 點 解 只 係 掛 住 遮 自 己 , 唔 遮 我 ! 」

網 友 「 Little Jas 」 說 日 前 與 男 友 去 街 時 遇 上 大 雨 , 男 友 有 風 度 地 擔 遮 , 本 來 兩 個 人 一 把 遮 很 溫 馨 , 然 而 她 卻 被 雨 水 激 起 怒 火 , 「 我 濕 一 半 身 , 佢 竟 然 無 濕 到 , 我 問 佢 點 解 搞 到 我 濕 身 , 佢 竟 然 話 無 留 意 , 仲 反 問 我 點 解 唔 同 佢 講 。
「 第 時 點 照 顧 我 呀 ? 」
其 實 我 特 登 沿 路 都 唔 出 聲 , 到 火 車 站 先 至 同 佢 講 , 睇 佢 有 無 濕 到 , 大 家 認 為 佢 係 咪 唔 夠 細 心 呢 ? 」 「 Little Jas 」 不 惜 濕 身 考 驗 男 友 , 之 後 她 還 撒 嬌 , 「 問 佢 係 咪 唔 愛 我 , 所 以 只 係 遮 住 自 己 , 咁 第 時 點 照 顧 我 呀 ? 」 大 部 份 女 網 友 都 有 類 似 經 驗 , 認 為 見 微 知 著 , 反 映 男 人 自 私 、 只 顧 自 己 。 網 友 「 kwankwanlam 」 認 為 這 種 男 友 太 粗 心 大 意 , 「 如 果 佢 係 細 心 的 話 , 一 早 濕 係 自 己 , 而 唔 係 你 , 唔 使 等 你 提 先 識 點 做 啦 。 」 網 友 「 koten4ever 」 說 濕 一 半 已 算 好 彩 , 「 算 啦 , 我 男 友 擔 遮 話 , 我 可 以 全 身 濕 , 連 頭 髮 都 濕 晒 。 」 有 網 友 讚 自 己 男 友 勁 細 心 , 「 佢 平 時 都 帶 定 把 縮 骨 遮 畀 我 用 , 因 為 我 一 淋 雨 就 病 , 雨 點 撇 入 , 會 用 身 體 擋 雨 。 」

No comments: