喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Sunday, March 18, 2007

和頭酒@ cafe eos

星期五晚,在cafe eos 擺了和頭酒. 從白沙道搬到AIA PLAZA 那邊,地方大了,裝修也更雅致. 整體感覺蠻不錯!


雜菌忌廉湯,味夠濃,唯中間放了一PAT 甜的CREAM,有點格格不入的感覺~

懶得把相調回正確方向喇,哈! 這個咸魚仔芝士蕃茄麵包, 很有西班牙CHEAP CHEAP TAPAS 的感覺!較"原裝入口" 介紹的更ARM FEEL 喇...... TAPAS 從來就是CHEAP CHEAP 的東西, 何苦搞到咁HIGH 咁高貴?


雞翼好香, 青瓜好甜!


本來驚叫得太多野食唔晒,但呢個煙三文魚西班牙飯PORTION 細細,所以剛好~是西班牙飯而不是海鮮飯,我相信是加了BASIL LEAVE 煮的(當年我的同房煮飯也加這個, 味道似曾相識).


APPLE CRUMBLE, MY FAVOURITE! 可惜唔夠脆...... 恐怕都係一早整定然後焗番熱!






No comments: