喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Tuesday, March 20, 2007

我愛達哥

今天同事談到吳孟達在"白色巨塔"中表現出眾,急唔住衝埋去搭咀!
達哥做戲實在係高高高班!!! 就算我幾鍾意周星星,我都要講句,達哥做戲係好過周星星!!!

想當年金像獎班盲的評審居然將個最佳男配角頒俾黃一飛,簡直有班! 俾個獎田雞都唔俾黃一飛啦! 擺條底褲上個頭喊苦喊忽就係演技? 我記得當年壹仔姓方果件影評讚到呢場戲幾勁幾勁又lee 又lo...... 收皮啦!

少林足球入面冇人做得好過達哥: 佢扮跛腳扮得幾咁細膩,一d 都唔會過火. 佢扮死狗俾謝老四踩住黎擦鞋果場點會輸俾黃一飛? 一句講晒,班評審有病!

要寫有排都寫唔完. 其實除左達哥之外,我最欣賞既綠葉係盧宛茵! 如果我有錢,我會開套戲俾達哥同阿盧宛茵兩個大鬥戲法~

No comments: