喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Thursday, September 28, 2006

新片速遞: 畢業證


幾年前,有套電影叫做"結婚證"(內地原名叫"誰說我不在乎") ,講述左圖中的阿太,偶然下聽同事說沒有結婚證就不受法律保障,於是發狂的在家地毯式搜索那失蹤了的結婚證,幾近崩潰,唔煮飯唔理家務,更導致老公搞婚外情阿女離家出走。最終有人發脾四一手打爛左唔知咩傢俬,張證書就跌出黎。

今日,我即將要開拍一齣叫做"畢業證" 既電影,內容講述今日下晝人事部同我講,一定要交出畢業證書,沒有畢業證書就返唔成工,於是有人準備在家地毯式搜索那失蹤了好幾年的畢業證書,精神恍惚,唔煮飯唔理家務(不嬲都唔駛做!)...... 最終我要dub 爛d咩,張證書先至出現呢? 零零發話d野唔搵唔搵就會蒲番出黎架喎,我咁愛佢,係咪應該信佢?

張cert 已經唔見左幾年...... 其實都係畢業左幾年o者...... 好似...... 我係一畢業開始就唔鬼見左張cert......

我會唔會成為公司第一個因為冇cert 而唔可以返工既同事呢?

No comments: