喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, September 11, 2006

直程係世界上最好食既雞翼


直程係世界上最好食既燒雞翼!!!
我知道,在我還沒有品嚐過世界上所有燒雞翼的時候,我沒有資格說這句話。

可是,我實在忍不住要作這樣大膽的一個假設......而我打從心底裡相信這個假設是成立的!

嘩~第一口咬下去...... 實在太美妙了! 皮脆一若脆皮燒鵝,但亳無多餘脂肪,肉質嫩滑。皮脆肉嫩呢幾個字,寫就易!燒雞翼燒到呢個境界,真係冇得頂!

一隻雞翼賣4塊馬幣,即港幣8大洋,在馬來西亞6元港幣已經可以吃一碗LAKSA 了,可見這隻雞翼身價之高(擺香港呢個價錢都嫌貴啦!) 。不過,值架!!! JALAN ALOR 的黃亞華,雖然你一隻雞翼賣8蚊,一隻蝦又賣8蚊,一杯清茶收我錢,一坐低你行埋黎擺低包濕紙巾原來又收我錢,不過,如果我有機會再去吉隆坡,一定會再去搵你,心甘情願俾你屈!

No comments: