喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, February 15, 2008

我不喜歡的事

故事是這樣的:
年卅手提電腦暈低了,找了兩個我認為感情跟自己要好的朋友,兩個的反應都是
" 你部機冇保養咩?"
其實我只想借電腦光碟,也沒有叫人來修理的意思.
最後,哥哥替我弄好了,只是不斷HANG 機,MSN MESSENGER 也不能用了,只能用個WEB 版本,也沒有OFFICE用.
到前兩晚,有人話遲D 借隻光碟俾我.
不如你下一個鼠年先借隻碟俾我啦好冇?

這些事情接二連三的發生,都是我自以為跟人家感情是很好的.
我也明白沒有人有權利要求別人有義務照顧自己.
只是,我對好朋友的要求會高一點. 況且,也不是什麼過份的要求吧?
問你會唔會路經鑽石山可唔可以借隻光碟,用不著覆個MAYBE 之後一個星期唔見人吧?
其實是很小的事,但教我不開心很久.
因為我認為他們都是很好的朋友.

又譬如,我唔明點解我成日都要主動去搵朋友.
朋友永世唔會主動搵我.
明明約好睇場戲,我唔搞冇人會理.
其實,我明明可以一個人睇戲,根本不用人陪.
所以,明天還是自己去看電影吧!

No comments: