喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Tuesday, February 06, 2007

我的好友結婚了to jo & dolphin

今天參加了大學同學的婚禮...... 怕且當年點估都估唔到,一班朋友裡頭最早結婚既會係佢,恭喜你有今日呀新郎哥!

  • 一入場就見到新郎哥,但搵唔到佢條頸...... 我估佢將條頸擺左入元朗
  • 桌上獎是雀巢咖啡一罐,大家R爆頭之際,內裡有張心意卡道出因由:原來新郎新娘在咖啡店認識,所以特別送上咖啡,與大家一同分享這份甜蜜
  • 很不幸地,卡上出現錯別字:係甜蜜唔係甜密呀!
  • 新郎企圖搞 gag 想食阿特首條水話"我會做個好老公!"
  • 我和好友們今天是第6次看到新娘子: 1. CAFE ;2. 蒲台島;3. 夜訪螢火蟲;4. 新人之家;5.拎帖
  • 新郎精心炮製的片段好感人! 唯獨攝影師好似當左自己係侯孝賢,一個鏡頭擺定左就行開,就算半個人出左鏡都唔理,吹咩! (不過同酒樓project 唔到全個畫面都有關係~)
  • 新郎自彈自唱"真的愛妳"送俾媽媽,唱兩句就開始爆喊,最後媽媽仲上台叫佢唔好喊...... 好感人
  • 新郎改左"垃圾" 的歌詞送俾新娘...... 我第一時間想起羅人的"幾許瘋語"
  • 第時結婚擺酒,間場播下羅人entertain 下d 賓客都唔錯
  • 聽完新郎唱歌,新娘講左句"阿tim 我真係好愛你",100% 真感覺叫人感動,果一刻我差d喊
  • 新郎成埸喊得勁過古巨基去叱吒,愈嗌佢唔好喊佢愈喊...... 把幾火,想嗌"喊飽佢啦你!",但為免搞串個場,唯有將對白改為"喊啦! 盡情喊啦!"
  • 坐在我左邊和右邊的人返家後還要繼續工作,很苦命
  • 而我明天是休假的,所以仍然在寫blog
  • 我衷心祝福一對新人三年抱兩,不過強烈警告新郎哥叫佢發左達先好生仔,而新郎亦表示賺唔夠1300萬唔會生...... 不過佢冇表明係千三萬港紙定柬埔寨貨幣 (用柬埔寨貨幣食飯的話,好似一餐要駛十幾萬)
  • 不要相信酒樓挑的音樂,今天我聽到的震撼歌曲包括:嫌棄/愛你變成恨你/多得他...... 大吉利是!
  • 恭喜晒呀陳生陳太! 祝你地一世都開開心心,早日成為大富之家...... 最好就過年前發達,然後派封大利是俾我地啦!

No comments: