喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, February 02, 2007

高智能電梯 極低能設計

今天,我一定要寫一篇blog 訴說對公司電梯的不滿。公司的電梯,是名副其實”冇人性”的

首先,我得講解一下我司的所謂高智能電梯如何運作:

  • 如果你要到10樓,就先在電梯大堂的裝置按10字,
  • 如裝置顯示"K"字,就到"K" 電梯
  • 電梯只會停在中央電腦指示某幾層,如8樓, 11樓, 13樓;別妄想可以進入電梯後按自己想到的層數,這是沒有可能的!
電梯系統的設計師,應該是忘了人類有以下幾項特質:
惰性
一行8人部門TEAM LUNCH,你認為他們會逐個逐個按電梯一次嗎?一大群人掛住傾計,見有人按鈕就算了,於是智能電梯以為只有1個乘客,但其實有八條粉皮衝了進去;

急燥/無聊/手痕
一個人等LIFT,等得久了,心煩了,於是連續按鈕14次...... 於是智能電梯以為自己要載14個人到20樓...... 於是這部電梯就只停在20樓一層......誰不知按了20樓14次果條粉皮已經搭左另一部LIFT 走,而一眾要到18/19/21/22樓的鼓燥群眾,唯有狠狠地看著凶LIFT 離開......

變通
本來我想上16樓,但入LIFT 後卻省起應該先到8樓找同事
。在一般普通電梯,只要在抵達7樓之前,我都有翻身的機會按個8字,然後在8樓出LIFT...... 但正如剛才所說,乘智能LIFT 只能在大堂決定你要去的樓層,一經按下矢志不渝一定要送你上16樓。除非你好彩有人同你一樣要去8樓,否則你唯有上到16樓之後再等LIFT 落8樓

設計這個電梯系統的工程司,必定是馬克思主義者,要利用六部電梯去建立他的烏托邦......

  • 在他的眼中,電梯乘客都是規矩的,有6個人一齊搭LIFT 時一定會GUM 足6次LIFT
  • 乘客都不會手多不會急燥不會無聊,就算呆等3分鐘都不會失去耐性,都唔會GUM多個LIFT 制一下
  • 乘客話一就一 ,二就二,冇話諗過要中途變心去第二層既!
一眾凡夫俗子如我,與這樣的”完美主義電梯系統”實在亳不相襯...... 簡直去到一個水火不容的地步! 你打死我都唔信呢個高智能系統係最好的處理方法,都唔知邊條粉皮諗出黎既,朝朝都搞到有LIFT 冇人搭, 有人冇LIFT 搭,仲成日o係生死時速間累人遲到!!! 人渣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

任性小雪人 said...

小妹有次去taikoo place上training就鬧過一次了...
本公司的聰明lift也沒有很聰明~~~~

Anonymous said...

我新屋都係用呢隻Lift,又唔覺得咁差o者!

Anonymous said...

如果部lift係掂o既話,新AIG Tower 又做乜唔用呢?