喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, October 06, 2006

西劇狂潮


今天跟同事做節食飯,第三天everything going smooth(相信fatal mistake 已在第一天犯了, 哈哈!) ,大家不用擔心!
今天談起煲劇,xo同學說是從當年的90210 開始...... 90210! 嘩嘩嘩,當年我F2! 9千幾年冇人提過呢套劇! 誰知此時此刻,對面海的老細話好欣賞黑色長頭髮女主腳,覺得佢好似周慧敏...... brenda walsh??? vivian chow??? 唔係嘛......
至於我當年的 favourite當然係飾演dylan 的luke perry 喇! 仲要睇埋"buffy the vampire"! 記得當年dylan 好興將工人褲扣一邊唔扣一邊,多麼的瀟灑和不羈,噢! 但dylan 最大問題在其額頭...... 當年佢其實已經廿到蚊,一個額頭何守信咁既路軌,笑起上黎真係不得了...... 記得某集the simpsons 仲畫左佢滿臉皺紋既衰樣黎玩tim!

近年已經冇煲劇,開口埋口的sex & the city, desperate housewives, 24, lost, 6 feet under 通通冇睇, 頂多睇過下nip/tuck, ally mcbeal, 睇得最多既係america's next top model 同queer eye (因為只有星期日賦閒在家).

中秋佳節,等我回顧下自中學時期開始既西劇狂潮:
1. Bevely Hills 90210 高校貴族- 當時應該係逢星期二晚8:30於國際台播出,屋企人曾經因為覺得內容過份大膽而唔俾我睇,我仲發皮4入房bang 門,哈哈哈!

2. Friends 老友記- 最鍾意ross! 我諗我都係鍾意d 懵盛盛但又有種尊長既男仔,哈! 呢套應該係歷史來追得最勤力既西劇!

3. ER 仁心仁術- 由 season 1 開始追,由中學追到入大學,睇住carter 大睇住carter 壞...... 仲有george clooney...... 永遠記得佢大雨中原子筆插喉一幕! 睇到dr green 病死果集, 真係流左幾滴眼淚,亦係自己所追最後一集: 沒有dr green,已不是er 喇。

4. The Single Guy- 唔記得中文名,淨係記得有mina wan, 同埋好似幾好笑。

5. The X-Files X 檔案- 初期好好睇架我記得! 真係好特別,記得有次有個人全身有砌圖紋身,真係好型! 果陣安室奈美惠又紋左個BARCODE 於手臂,我都真係好想紋番幾塊砌圖or barcode 上身,好正! 後來講太多太多太多外星人事件,好悶,冇再追。

6. The Simpsons 阿森一族- 我好幸福,屋企人唔會堅持睇翡翠劇場,就算爸爸唔識英文,大家一齊睇英文台都冇所謂,最佳例子就係食飯時睇the simpsons! 記得當年atv 翻譯simpsons 既仁兄真係高手黎架!!! simpsons 真係好好笑,亦好勁:記得有集bart 幻想自己化身成世界藝術,仲扮左dali 名作- 一個流動既鐘! 勁勁勁!

7. Tintin 丁丁歷險記 - 睇完tintin,先知原來白羚羊隻漫畫狗豆腐就係丁丁入面隻snowy。以為好多人識tintin,但原來在本港一大型出版社推出tintin 中文版前,有好多人都唔識tintin! 呢套卡通片絕對係學英文首選: 內容豐富, 講得夠慢, 練oral 同listening一流!

8. America's next top model- 阿爸話d 女仔愈來愈醜樣...... 我都係咁話!

9. Queer Eye- 阿媽話如果裝修唔駛錢, 上鏡俾佢影又唔拘wow!

1 comment:

Anonymous said...

某個角度真係有D 似WOW 我覺得真係......