喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Sunday, June 29, 2008

我的課

每次碰到不如意的事情,我只能視之為學習學習再學習的機會。
這次我的結論是:
1. 大事化小,小事化無,古人的智慧很受用。
2. 同檯食飯也是緣份,能夠忍就忍忍忍。
3. As a troublemaker,麻煩通常是由我開始的,誰想到這次麻煩會來找我?

最大的得著應該是,我深切的了解到,"俾說話人聽俾面色人睇",人家很委屈很難受的。所以,我會努力學習控制情緒,有事慢慢傾唔o岩講到o岩。

各位觀眾,而家我將心對明月,他日如果我俾面色大家睇的話,請大家回我一句 "嗱你唔好咁wow! 你諗下上次人地俾面色你睇你幾難受先,一場朋友顧下人感受好wow!" 希望我會醒覺! 如果覺得以上對白稍長,請你地好好消化然後用自己嘅文字演繹喇,哈哈哈哈~

No comments: