喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, June 09, 2008

6月6日激玩篇(下)

昨天晚上的做節晚飯也是很高興啊!
阿婆談到自己有老人痴呆,說自己常常把東西拿在手上然後又不知道要做什麼…… 我說不用擔心,我公司裡頭常有人是這樣子的。

大家叫阿婆多打麻將防止老人痴呆,她說不喜歡跟外人打,阿姨說「咁又係外人唔似得我地隻眼開隻眼閉」,阿婆立即回應「咩呀家陣同我打有得食你唔食咩」,我說「睇你反應咁快都唔慌痴呆得去邊」……

大家說下次煲湯唔駛咁大煲,阿婆明哲保身「今日煲湯唔係我煲架」,非常精靈。

前陣子阿婆不小心把門澎埋了,拖鞋也沒穿就跑到街市,我立即想起當年壹仔封面條題「陳錦鴻赤腳暴走香港仔」。

大家談論某街坊近況,舅父怎麼也想不起街坊是誰,於是不斷提問「係咪塊面有撻疤果個呀?」「係咪有兩兄弟同幾個細佬果個呀」兩兄弟又幾個細佬???

No comments: