喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, April 04, 2008

電影節: The Counterfeiters & I'm not there

The Counterfeiters
Director: Stefan RUZOWITZKY
Cast: Karl Markovics, August Diehl, Devid Striesow
Country: Austria/Germany
Year: 2007
Color: Colour
Duration: 99 mins
04KG4M1
Date: 04-Apr-2008
Time: 10:30 AM
Venue: HK Cultural Centre Grand Theatre

@@@@



I'm Not There

Director: Todd HAYNES

Cast: Christian Bale, Cate Blanchett, Richard Gere, Heath Ledger

Country: USA
Year: 2007
Color: Colour
Duration: 135 mins
04KG4M2
Date: 04-Apr-2008
Time: 12:30 PM
Venue: HK Cultural Centre Grand Theatre Full House


今朝晨早睇兩套,第一套好好睇,第二套唔鍾意.


The Counterfeiters 譯作偽術大師很不錯啊! 故事講述偽鈔專家在集中營內如何保住條命仔:既要應付官員,又要處理一日到黑刻意搞破壞視死如歸嘅同鄉(沒記錯應該叫BERGER 吧)。



大師的精神理念很明確:我要生存,用盡一切方法努力去生存。就算被德軍兜頭射尿亦強忍下去,因為要生存。忍辱負重這四字在大師身上發揮得淋漓盡致。只有能屈能伸的才是大丈夫。


這是對比另一個喪失妻兒視死如歸的BERGER 而言。BERGER 故意破壞偽鈔菲林,希望德軍不能憑偽鈔擾亂歐洲金融市場,就算軍官要脅在限期前交不出偽鈔就殺死其他同僚,BERGER 也誓死不從。沒錯,很偉大,但拜託我的生命裡頭千萬不要出現這樣的偉人。你視死如歸但我想生存呀! 你沒有權剥奪我的生存權利呀!


大師以技術(偽術!) 以頭腦讓他的同僚得以活口,BERGER卻只有一股蠻勁。高下立見。


看完了1030,1230 的就顯得很"無病呻吟"。利用七個不同人物演繹一位歌手的一生傳奇,概念真的很新鮮很好玩,但來到戲本身就有些沉悶老土。那些剪接的方法太重複太在預期之內。

像那些"拎盒相唔小心跌左個盒執相果陣望住D 相有感而發" 的情節,就真係老土到要燒菲林。最終開PARTY 的鏡頭感覺熟口熟面,想起MULHOLLAND DRIVE;不是要說什麼抄襲,只是這種舖陳手法感覺不新鮮。

不為這套戲下評註,是因為我對題材壓根兒的沒有興趣:不是電影的錯,是我自己買錯票進場。美國的歷史美國的時代美國美國美國,關我底事? 晨早看到集中營的苦況,更覺得美國的所有問題是無病呻吟食飽飯冇OO。CATE BLANCHETT 又真係幾迷人。

2 comments:

黃金曱甴 said...

喂, 我都有睇10:30am 偽術大師, 好睇wor...同埋, 又係個個人做德軍("Holst", 個個射尿及殺阿kolya的人...好似o向「玩謝希特拉」及「黑色名冊」有份做...搞到我心中的德軍nazi一定係咁...)

我都有睇The Romance of Astrea and Celadon, 超爆笑...勁多人笑...其實都唔記得左點解會揀, 係咪個簡介寫得好勁?可能都係被騙吧﹗(oh, 我睇番, 原來係伊力盧馬的呀﹗)

刺蝟大王 said...

阿牧羊人之戀, 頭半段我真係想離場, 好鬼煩, 好在後半段有趣少少. 呢套戲真係為男觀眾服務架咋...... 行行下又露點, 訓訓下又露點, 點先?
我都好想睇玩謝希特拉呀,之前錯過了! 我覺得成套戲拍得好好, 阿sally 果種忍辱負重真係好勁, 同埋佢真係醉心整假銀紙, 視之為一種藝術. 當佢知道英國銀行總行都鑑證唔到佢o既藝術品, 果種開心已經令佢忘卻左國仇家恨, 好鬼死勁呀!
今屆睇左咩好野呢?