喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, April 28, 2008

抄抄抄抄你老味!

這句送給今天遇到的一條粉皮。

3 comments:

Angeline said...

咁條粉皮下場如何呀? 唔好嬲呀大王!

我就讀讀讀讀讀呆我! 五月考試呀,
有冇野要響英國買呀朋友?

刺蝟大王 said...

哈哈, 冇事冇事, 大王已息怒~
你幾時去英國呢? 我冇咩想買呀, 你影多d 相, 返黎食餐飯呀...... 幾年冇食喇!!!
我呢排都讀緊書, 讀d 保險同日文,過左5月中就鬆番~

Angeline said...

有冇咁誇張呀, 幾年冇食!
我五月中返到香港呀, 咁到時大家都得閒啦!