喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Friday, October 19, 2007

我的記事簿



昨天晚上,在小雪人的陪同下,刺蝟大王買了2008年的記事簿,差不多要100個大洋,好大手筆呀今次! 不過真係好靚嘛,一年一次,冇所謂啦,呵呵! 你看,封面充滿懷舊法國童趣的味道...... 你聞到嗎?


封底也很漂亮~


內頁當然唔駛講,都係靚啦!


今天心血來潮,要回顧一下自己的記事史...... 1994年,我唸中四。這兩本芝麻街記事本,當年的同學仔無不稱讚呢~




原來我也曾經井井有條過......
你看,少年刺蝟的字體多秀麗...... 而且永遠不能停在線上,永遠都是凌空的......
看到這個內頁,你能不心動嗎?

升讀中六那年,手工病發作,一發不可收拾果隻! 這是我用傳統紅黑硬皮+草莓新聞剪貼的日記! 想當年我也曾經喜歡xo的...... 大熱嘛!
雙封面!
有 Yearly Planning!

Monthly Planning!

同埋Weekly Planning! 你話設計係咪PRO 先?

仲可以寫低是日功課,track 住自己完成目標未!

封底有Peko 和幽遊白書裡我最喜歡的小閻君~ 隱約看到紅黑皮簿的真身~

中七那年,走火入魔,自製活頁Organizer!


封底是史樂比,那些woodstocks 很可愛呢!

一打開,有我當年的至愛...... 當年我曾為另一個A先生著迷呢,哈哈哈! 我想講,呢餅VIDEO,我真係有架!!!


每一頁紙都係自己釘LONE,庇護工場呀! 仲有D 1234字場,係用STENCIL 畫的,仲有植字紙...... 幾大工程!
清楚記錄了我和小雪人去踩車車啊!


想當年的時間表...... 我也忘了自己唸過什麼......


你看,我多愛舒利亞!

封底內頁有點粗糙...... 想當年大咀鳥和樂天熊仔丙都是我的至愛啊!



曾經有一段時間,我非常喜歡BUGS BUNNY。現在也喜歡(兔仔嘛!) ,但沒有當年的迷戀喇...... 現在看來,這本的封面也蠻醜~

內頁還不錯...... 愈來愈求祈喇,隨便寫隻字又當係記事簿...... 畢竟出來工作了,心思和時間都不復當年勇~ 豈有豪情似舊時?

然後,又忍唔住手想用番D 靚野...... 這些在博物館和PageOne 連年不衰的藝術organizer,我也曾經擁有。又大又厚,張張粉紙,百零蚊一本,其實好抵! 不過重成咁,你絕對唔會拎出街


這是我最愛的: The Country Yard of the Hospital~

點解成日都同小雪人踩車車架? 更奇怪的是,兩個都唔係踩得叻架wow!
當然不能忘了"小心點兒",是小雪人送給我的禮物啊! 硬皮精裝,非常美!

狠狠地 毫無憐憫地 記錄了我們當年闖蕩江湖的點點滴滴,一篇篇由汗水和淚水交織而成的心情札記!

4 comments:

Anonymous said...

看到你個時間表上的潤昌堂G06, UCC207......,很有親切感!

黃金曱甴 said...

嘩,好靚wor...咁好心機gei你﹗

我都知, 有本好的organiser是很重要的, 我都仲搵緊....

我仲想有每月一格格的calender...我想要幾米...搵來搵去都搵唔到, 好耐之前見過, 唔知點解冇晒格格calender的

刺蝟大王 said...

想當年, 真係唔知點解咁多時間咁好精神, 哈~

Anonymous said...

哈哈...你儲埋儲埋唔少野~~