喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Thursday, October 18, 2007

兩個維園阿嬸的對話

K: 唔該去投票
K: 投一個你無咁憎的人
R: 會投.但都仲反覆思量緊可以投咩
K: 真係得啖笑
K: 只要唔投XX就得啦
R: 呢個一定唔得啦, 曾經當全世界係傻仔
K: 唔明香港人係咪真係會投比XX呀?
R: 大把XX幫
K: 但係點解.….. XX咁有勝算呢 唔係唔使出動到X太呀
K: 我真係覺得香港好奇怪
R: d XXX 的XX幫勢力好大架
K: 咁有幫派,唔係無腦架
R: 但你叫我投X太, 我個心都係投唔落手架 不過局住
K: 但係投個無咁憎的 我咪講左喏
K: 槍口對外好不好
R: 唔通投巴士阿伯
K: 所以冇計, 點都要投X太架啦
K: 呢d 人出o黎就係為出名
R: 真係...... 成個世界痴痴地
R: 5年前
R: 你點會諗到
R: 兩個師奶會爭個補位
K: 就係..會諗到 我覺得XX應該消失
R: 阿XX成日話自己備戰左好耐
K: X太就做香港精神
K: 我係la 見XX
K: 幾想過去話佢一餐
R: 備戰好耐......莫非佢一早知道馬力會瓜柴?
K: 佢唔係宜家選,明年都會選
K: 佢要代XX個位
R: 一個低能的主席
R: 真係死得
R: 成個城市好似智障咁
R: 呢個城市好令人窒息

R: 由政府
K: 係...香港真係好無希望
R: 同傳媒文化
K: 睇下,中共,明顯聰明到無法想像
R: 同打開個電視睇見的東西
R: 所有事情都令你窒息
K: 正情...
R: 貧富懸殊嚴重
R: 全香港一個電視台獨大, 大晒
K: 宜家d 新聞...乜都唔講...講埋d 師奶事
R: 全港兩間超市大晒, 獨市
R: 全港地產商大晒
R: 港島區電費可以貴過新界4成

K: 唉
K: 無辦法
R: 好難相信呢個係一個文明的社會
R: 比以前更似一個由殖民地統治漠視社權的社會
K: 是的
R: 而家d 報紙, 打開就把火, 極盡煽情之能事
R: 睇呢d 報紙大o既人, 將來係咩心態?
R: 再惡化落去, 咪好似國內咁lor
R: 遲早有d 太貧窮的人做傻事
R: 搵毒鼠強毒死d 無辜的人
K: 唉
R: 發洩在無辜的人身上
K: 所以港府都好慘
R: 我一家七口食垃圾
K: 市民就怪佢地,但佢地又可以點...你話?
R: 你一晚食餐飯食七皮野
K: 只能不斷討好班有錢人呀
K: 無計的...systematic問題
R: 天水圍悲情不悲情 , 都係傳媒講
R: 天水圍係需要關注

K: 嗯
R: 但唔係需要人煽動
R: 何解造到呢個社區好似同香港割裂左?
K: 嗯
R: 每次一講呢個社區, 好似講一個唔係香港的地方
K: 呵呵
R: 係咪痴左
K: 喂..我唔同你傾了
K: 我要睇書啦
R: 加油呀
R: 我地下次再維園論壇過
K: 努力喇
K: 哈哈
K: 我地係維園阿嬸
R: 很久沒有這樣暢快地談論國是喇
R: 謝謝你
K: 不客氣..你知我最鍾意的啦
R: 得喇阿嬸
R: 溫書啦, ha

4 comments:

Anonymous said...

你竟然可以將個咁長ge電話對話記錄落黎,難道你一邊傾一邊筆錄?

Anonymous said...

有時真的被她的記憶力嚇親,上次唱K的歌全部順次序寫出來,今次將維園阿嬸的電話對話又默出來,以前讀書時,默書一定常常一百分啦!

如果不是你說是電話的對話,我還以為是你們用MSN說話添!厲害!厲害!

刺蝟大王 said...

咪住......
這是msn 對話呀! 另一位維園阿嬸不在香港的.
上次的k 歌不是全部順序, 應該有些調轉了的!

Anonymous said...

哈哈! 我亂咁估, 搞到老師誤會左添!個維園阿嬸唔係我呀, 我呢D無知婦孺,唔會同刺蝟講國家政情,淨係會講吃喝玩樂之事!