喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, July 02, 2007

黃韻玲 - 三個人的晚餐 MV

一直好鍾意呢首歌, 估唔到當年男主角係......

7 comments:

Vienne Ng said...

衰婆~!! 偷橋過你.....xDD~

做麥抄我 po MV 但查實係睇另一位主角陳年嘜樣架......


雖然,我估你好可能唔知其實我o個篇都係玩同一樣野....?!

Vienne Ng said...

>> 雖然,我估你好可能唔知其實我o個篇都係玩同一樣野....?!

更正意思:
雖則我估你就算有睇過我o個篇(if hv),睇完都唔知其實我o個篇,都唔知其實係玩緊同一樣野~!!


另,我唔記得左回個 main point lor 查實...xD

首歌個 melody好熟喎,但完全唔記得有聽過....=.=a
有無人改篇過?

刺蝟大王 said...

如有雷同, 實屬巧合呀, HA~
呢首歌當年滾石有隻精選有收錄, 叫"東方之珠II", 有"你怎麼捨得我難過", "dont break my heart", "大雨"等, 好好聽架!

Anonymous said...

何解那麼巧合呢?只因我昨天行山,跟她提及電視台(應該是有線)個套劇的歌是黃韻玲作的,我覺得好聽,很像孫燕姿的唱法,如果是孫燕姿唱的,一定也很好聽!

當時我都不知道黃韻玲,她說黃韻玲的歌很好聽的。

Vienne Ng said...

其實依個 MV 係咪 TVB 版而已?
好奇怪點解台灣(唔多紅)歌手會特登走來香港拍.....Q.Qa

屋企得 TVB PAY TV 但無有線,究竟乜劇?

小玲姐幾勁架,算台灣資深音樂人了~

刺蝟大王 said...

係呀, TVB 版本咋. 當年D 歌如果想O係TVB播,一定要有個TVB版本架嘛,好少會播番台灣版架, 所以D台胞想打入香港市場,咪一定要拍個TVB MV LOR~
我當年睇陳綺貞YMC校園演唱會就係黃韻玲做嘉賓喇! 我好鍾意"明天的太陽",可惜U TUBE 好似冇呢~
代A 君覆: 我98% 肯定佢唔知有線果套劇的劇名...... 呢位仁兄好神奇架,連ARMARM 聽完首歌叫咩名都唔知架, HAHA!

Anonymous said...

哈哈!我真的不知道是那一套劇,我昨天再留意有線的電視劇的歌,但仍未找到,可能當天我是看無線。我應該是星期六晚上看的,只因是想休息一下,看看電視,所以看了什麼劇也不太清楚。