喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Wednesday, July 18, 2007

我未試過咁討厭一個人.
係, 係我做錯野, 咁點先, 駛唔駛死o係你面前先?
真係未見過咁變態既人...... 我未試過想殺死一個人架! 如果我有權有勢, 我會搵人打甩佢棚牙, 等佢6個月mark 唔大個口講唔到野.
對於因為我做錯野而勞煩到既同事衷心致歉, 非常唔好意思.
我錯, 但又點? 你咁樣咬住唔放, 我打從心或裡請你去睇醫生!

2 comments:

Anonymous said...

That person must be made in France~

刺蝟大王 said...

glad to cu ^o^
no la, 係from 伊甸園架......