喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Wednesday, May 30, 2007

我最憎做GROUP WORK

我最憎做GROUP WORK!

今天的翻譯課,兩個同學一起討論一個段落,事倍功半。

文字工作本來就是獨樂樂的事,方法不同方向不同落墨風格不同,何必苦苦相逼? 仲話遲D 整餐四個人一組要事前討論的GROUP PRESENTATION,我頂你個肺! DUMP 時間都搵個好D 既方法啦阿SIR!

行走江湖,你幾時試過幾個人一齊翻譯同一段文字做同一樣功課? 4條友一齊做一樣野,你公司好多冗員呀? 痴媽筋架? 你有冇病呀? 可唔可以實際D 教多D 野呀? 我俾皮幾野學費你條粉皮遲15分鐘開始早10分鐘又嗌放學自己一咪係度背D譯文,!$#!@%$^%#&$^$^*$&*

2 comments:

Anonymous said...

我都唔鍾意做呢D Group Work, 最麻煩就係要夾時間傾, 分開做完又要夾番埋一齊, 總要有一方負責統一番D格式...之類, 太花時間, 又無彈性.

Anonymous said...

好啱聽呀,我都俾人迫左四年啦,你講得無錯呀,個個嘅風格都唔同,有乜理由咁personal嘅野要一齊做姐,同佢好熟呀,同好好夾呀, 癲嫁