喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, January 01, 2007

窮人自學計劃

2007年,我要進行"窮人自學計劃"!
我三時五刻都會"戚" 起條根想讀番個master~ 之前一直內心鬥爭,到底讀個master of marketing 好? 定係 master of translation 呢? 無論讀咩都好,大前提係" 我唔要用錢買張cert!"
尋晚又搜尋各大專之master 課程...... 一個credit 2700,讀30個盛惠81000,仲未計某幾個特別貴的credit...... 看見這樣的學費計算,真的愈看愈心寒...... 是否要帶八達通上堂, dood 錢過左數先可以上?

由於實在沒有能力月供5000 返學,於是我決定實踐窮人自學計劃! 此話何解? 就係我會找出一個master 的syllabus 和參考書籍,按著有關進度學習...... 假如有咩唔識,就上網問人! 假以時日,用自己既能力去完成一個master course!

之但係,冇cert 點樣去證明我已經有master 既學識呢? 嘩哈哈, 等我學成之後,向各大學報投稿,一經刊登,仲唔哈哈哈...... 寫到呢度,大家應該知道世界上除左發窮惡之外,仲有一樣野叫做發窮癲......

No comments: