喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, January 08, 2007

2006電影回顧

紅色代表好唔掂
綠色代表一般般
其餘都代表睇得開心

24套戲, 一套一般般, 4套失望, 其實都唔算太多...... 這代表:
a. 我揀戲愈來愈有一手
b. 愈來愈揀戲睇, 同時可能錯過好多好戲
c. 睇少套港產片, 出事機會少一點
d. all of the above

無論如何,一年只看一齣港產片,令我非常之咁心寒...... 無論如何, 農曆新年要支持一齣港產電影...... 咪住, 咪即係要睇鄭中基or 雙子神偷? 咁, 都係諗諗先......

春田花花同學會
居然成為我今年唯一支持的港產片! 可悲! 一般好睇咋陰功! 零碎得來不太特別,沒有深刻動人的情節…… 散修修得黎搶眼就話o者,拍成咁,失敗!

少年馴象師
好看,很動人。繼續支持柳樂優彌!

木偶迷城
悶到爆…… 呢d 恩怨情仇的故事,如果沒有木偶的gimmick,一定不會進場!

魔幻王國:獅子‧女巫‧魔衣櫥
ok 啦, 年卅晚成班朋友開開心心睇齣熱鬧戲。

歌舞廳最後一夜
正! 好好睇! 我愛musical!

傲慢與偏見
好睇,好靚。Keira Knightley 的古裝較Gwyneth Paltrow 好看很多,對這個女生的感覺愈來愈好。

獸猛猛奇兵
悶到抽筋,訓左。

暗湧
望住個片名,再望埋演員名單,我先省起自己睇過呢套戲…… 簡直零印象。極度失望。呢個世界冇左呢齣戲都冇咩所謂。白白浪費了我的時間。點解咁嬲? 因為有所期待!!!! 因為那是曾經導演超好睇"69兩頭勾" 的導演!!! 整齣咁既戲出黎…… 失色!

半熟爸爸
自然,流暢,反思,好看。我和茱茱有個約會 得意,好玩,好睇。

狼羊物語
失望。配音不知所謂。唔該下次搵番d 專業人士去配,林曉峰配得一d 都唔投入, 呃錢交行貨。

加勒比海盜:決戰魔盜王
娛樂性豐富,睇得幾開心!

瘋狂的石頭
正! 勁! 好正! 好勁! (之前寫過喇, 唔識再加, 總之好睇!)

兩生花
靚,靚,靚…… 唔怪得咁多人鍾意阿大師啦, 咁益d 麻甩仔法……

死亡筆記 好睇!
死亡筆記:最後的名字 下集更好睇!

穿Prada的惡魔
較想像中好睇

花樣奇緣
勁好睇! 大家都要好似桃子咁不怕逆景! 前路總有希望!!!

浮花
睇完真係開心到喊…… 不枉我學西班牙文呀!

絕望真相
恐怖過恐怖片

大狗民
特別的戲給特別的你,非常唔錯!

死亡魔法
好玄疑呀! 真係估佢唔到, 好睇!

陽光小小姐
開開心心幾好睇,不過沒有為我帶來太多反思(也許因為我家太幸福)

戀愛夢遊中
好開心,好喜歡呢類片種。

3 comments:

Anonymous said...

佩服!佩服! 一年裡面睇過幾多套戲都記得,你係咪傻㗎?

Anonymous said...

哈哈, 好簡單O者, 只要去WWW.MOV3.COM 睇番2006上過D 咩電影, 咪記得自己睇過邊套LOR!

Anonymous said...

又係wow......阿匿名者...