喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Wednesday, November 29, 2006

其實我也留意時裝


觀乎本人的日常打扮,相信無人估到其實我都會留意下時裝...... 其實所謂的留意,全拜刨了12年壹仔同幾年蘋果所賜。

如果可以唔睇價錢買衫,我估我會狂買DKNY。上幾季一條紅色碎花連身裙 (長擺地鐵廣告同海港城招牌位) 真係靚到暈。今年一句"LEOPARD 和LACE 不可或缺",睇見本來有點驚...... 豹皮wow! 但DKNY 依然設計得簡約有品味。

當然,你會話,DKNY 都唔係好貴o者,唔駛咁恨法嘛...... 之但係,我又真係唔捨得拎幾千蚊買條裙wow! 在西班牙時常去H&M,同ZARA 差不多價錢,但d 衫好靚設計好特別,睇都開心呀! H&M 早前仲同Karl Lagerfield crossover推出平民版名師設計時裝...... 平民百姓都有著靚衫既權利~ 唔知幾時H&M 先會登陸香港呢?

No comments: