喜歡電影和旅遊嗎? 來一起玩吧!

Monday, December 04, 2006

大控訴

今日我要大控訴!

1. 都市日報問題
每天在炮台山下車時,都會看到一些OL 隨手將都市日報丟到垃圾桶,每次看到都很憤怒。地鐵是有紙張回收箱的,請文明一點顧慮環保多一點,稍移玉步把報紙放在回收箱內。再不然,都市日報每天都派得一張不剩,總有人拿不到的...... 把看過的報紙放回架上,總有人會取的!

舊報紙可以用來舖檯吃飯,抹窗,一疊疊的舊報紙可以賣錢...... 報紙的用途有很多。免費報紙出現後,大家似乎愈來愈不珍惜這資源,可悲。繼續丟丟丟丟丟丟吧! 繼續製造垃圾吧! 看你將來的孩子如何在垃圾堆中成長爭扎生存。

2. 尖頭鞋問題
買了才個多月的尖頭鞋,鞋頭已經被我踢崩喇 >_< 我要投訴! 點解我咁粗魯架! 好慘呀~ 唉! 點解公司唔俾人著 converse 返工??

3. 車上講手提電話問題
我得承認我有點性別歧視: 每次聽到男生在車上大大聲聲講手提電話,內容仲要係八卦無聊到不能夠(如電視劇情/同學壞話等) ,我就會感到莫名的憤怒,好想搵粒gum 釘釘落佢塊面度變成一粒銀色既八婆癦。

我討厭說話多多但又沒有內容的男生。我討厭講少一陣野都會死的男生。我討厭不斷在公共交通工具上大聲談話的男生。今天回家路上,好想一把扯埋身邊個男仔度,然後推佢落車。

1 comment:

Anonymous said...

無論係男生定係女生,喺車上面大聲講電話,都一樣非常討厭!特別係朝頭早,阻住我喺村巴上面瞓覺o既人,每次遇到呢啲人,心裡面就會踱吓應該用咩對白去鬧佢,不過都係得個踱字,除咗驚自己成為you tube主角之外,又覺得如果同佢嘈起上嚟,討厭o既聲浪咪會乘2! 嘈到其他人都無覺好瞓,咁我咪變成另一個佢!唯一辦法就係向佢目露兇光,不過佢講電話講得咁透入,應該都係睇唔到我,嬲完一大輪,又瞓唔到,覺得自己戇居到極點!